Merkstrategie op je eigen manier, zonder de trucjes van ‘hoe het hoort’

We willen allemaal graag onze doelgroep bereiken met wat we de wereld in brengen. Die missie en visie die we voor ogen hebben nastreven. En strategie biedt ontzettend veel mogelijkheden om dit te doen.

Maar strategie is voor mij een
• Bron van begeleiding, niet van beperking.
• Integer kompas, niet een route die iemand anders voor je uitstippelt.
• Sensitieve kracht, zonder manipulatieve marketing trucjes.

Want we worden van alles aangeleerd.
Maar als je echt naar je zelf luistert?

Wie ben je dan, jij met alle laagjes afgepeld van ‘hoe het hoort’?
Wat zou je dan willen uitdragen?

Al je gekheid op een stukje…

Ik geloof dat what makes you weird je superpower is, maar ook je kryptonite. Want in je eentje bedenken waar je kracht ligt is soms lastig. Terwijl dat vaak juist het geen is wat jouw te gek maakt, en dat vinden jouw allerleukste klanten ook.

En net als dat je eindelijk meer dat stukje (digitale) ruimte mag innemen, mag je 100% voor je eigenheid gaan.

En mijn kracht? Is jouw als ondernemer helpen met precies dat tastbaar te maken voor jouzelf en doelgroep. En te visualiseren waar je vanbinnen al 100 stappen verder bent, maar je huidige branding en website nu nog in achterblijft.

Om zo een tot een magische branding en merkbeleving te komen die in deze groei echt bij je past en met je mee mag ontwikkelen. Jouw merk & superpower de ruimte &
uitstraling die het verdient!

Het gezicht achter Studio Anna Bedaux

• Als je mij in een paar worden zou omschrijven: empathisch, dromer, geek, creatief, zacht, integer, diepzinnig, intuïtief.
• Als je me even kwijt bent, ben ik 9/10 in het bos te vinden.
• Eten. Punt 😉
• Al van kinds af aan was ik gefascineerd door mooie details en structuren in de natuur. Maar ook nu laat ik me dagelijks inspireren door de natuur! Van kleurenpalet tot patronen tot symbolen, overal is inspiratie te vinden.
• Ik ben half doof. Lastig op plekken met veel omgevingsgeluiden, 1-op-1 hoor ik over algemeen helemaal prima. Maar mocht je me ‘Wat zeg je?’ horen vragen, weet je waarom!
• Of ik nog steeds een Harry Potter fan ben? Always.

It’s me, Mario Anna!

Als een echte millennial die is opgegroeid met Hyves en My Space, ga ik heel erg goed op lijstjes en quizzen. Hier lees je nog wat meer over mij!

Favoriete kleur

Onmogelijke keuze, maar bosgroen

Grootste inspiratiebron

De natuur

human design type

Self projected 4/6 projector

Zweinstein afdeling

Huffelpuf

als ik een superkracht kon kiezen

Onder water ademen

Favoriete vakantie plek

Toscane & Ardennen

Studio anna bedaux begonnen in

2017

favoriete radiostation

STUBRU

team thee of koffie

Havercappucino (met appeltaart!)

Mijn stijl

Ik geloof in inclusiviteit

Zowel in de maatschappij als in mijn werk. Zo maak ik nooit websites zonder branddesign. Want het kan niet zo zijn dat jouw website een upgrade krijgt en het visuele plaatje
gedateerd achterblijft. Zonde toch? Zo maak ik voor jou een website waarin het het complete plaatje klopt, die je hele ecosysteem eer aan doet. En een branding die de binnenkant met de buitenkant verbindt.

Maar denk ook aan de gebruiksvriendelijkheid van bijvoorbeeld de call to action buttons op je website, waarbij ik rekening houdt met slechtzienden. En ook zorg ik graag voor voldoende witruimte zodat de website ook toegankelijk is voor mensen die gevoelig zijn voor prikkels. Inclusief moi.

Vaak hebben mijn klanten tegenovergestelde kanten die in het
bepalen van je strategie en positionering naar voren komen. Het licht en de schaduw. Blijheid en rust. Luid en introvert. Radicaal en zacht. Maar juist dat zorgt voor your special sauce.

En ik vind het fantastisch om deze werelden bij elkaar te brengen en een geheel te laten vormen in je visuele identiteit. Samen kijken hoe we jou rebranding vorm geven? Let’s chat!

Branding om de wereld mee te veroveren

You don’t need a magic wand (zou leuk zijn als het kon, Harry, maar), you just need me. Ook wel in de volksmond creatieve brand magiër genoemd ;). Samen aan de slag? Plan je kennismaking in!

Hoe verloopt het proces?

Voor meer informatie over hoe het proces verloopt verwijs ik je graag naar de Branding & Webdesign. Klap de onderdelen open en lees meer over wat je allemaal erbij krijgt en wat er bij komt kijken.

Kan ik in termijnen betalen?

De pakketten worden gangbaar in twee termijnen betaald worden, 50% bij aanvang en de resterende 50% vlak voor oplevering. Wil je toch graag in 3 of 4 delen? Geef gerust even aan, dit is op aanvraag mogelijk! Hier bereken ik geen extra kosten voor.

Hoelang duurt het voor de nieuwe branding en/of website live kan?

Het ontwerpen van jouw branding en/of tot de ontwikkeling van jouw op maat gemaakte website (+ uitbreiding) duurt ongeveer 12 weken. Dit hangt samen met wanneer jij de informatie & inhoud kunt aanleveren en de drukte van de betreffende periode. We maken samen een passende planning op basis van onze beschikbaarheid en jouw gewenste lanceerdatum.

Ik ben helemaal voor een duurzame samenwerking dus ik vind het super om vaker samen te werken & op langere termijn (wanneer jij weer je volgende wilde idee wilt uitwerken, sta ik graag voor je klaar!)

Is de Brand Foundation Academy veel werk? En is het verplicht?

In het kort: maar een klein onderdeel is verplicht. Hier zal je 15 minten tot 1 uur mee bezig zijn.

Het langere antwoord: Als je ook met de rest aan de slag gaat heb je het eerder over 2 dagdelen. Maar dat hangt helemaal af van welke elementen je eruit haalt of laat liggen.

Ik heb de Brand Foundation Academy in het leven geroepen omdat bepaalde vragen die voorbij komen in het traject je langer de tijd voor nodig hebt (en in de sessie beperkt tijd is), maar daarnaast ook lastig kunnen zijn om te formuleren in je eentje.

Zoals je missie en visie. Maar ook hoe je je positionering bepaald. Ik wil je hier graag verdieping in geven en de tools om nog meer tot een strategie te komen die passend is. Ik zou je zeker aanbevelen gebruik te maken van deze kennisbank.

Dat gezegd hebbende, sommige ondernemers hebben hier misschien al een helderder beeld in en de antwoorden klaar liggen. In dat geval hoef je alleen de academy te gebruiken voor de project documenten zoals het intake formulier (15 minuten a 1 uur). Dit is het enige onderdeel wat echt verplicht is, omdat ik anders het werk voor de branding en webdesign niet kan uitvoeren. Al het andere is optioneel om je fundament nog meer te verstevigen. Hier krijg je een jaar lang toegang tot, inclusief alle updates tot dan.

Is de Brand Foundation Academy los aan te schaffen?

Voor nu is de Brand Foundation Academy nog alleen beschikbaar voor mensen die een branding traject en/of webdesign traject volgen. Later dit jaar zal het ook los beschikbaar worden voor ondernemers die nog niet toe zijn aan een hele rebranding maar wel hun fundament willen verstevigen!

Wil je op de hoogte gehouden worden voor wanneer het beschikbaar is? Drop hier je email adres!

Zijn er andere mogelijkheden buiten de pakketten om?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je graag nog andere wensen hebt voor je bedrijf. Bijvoorbeeld social media templates. Een e-book. Of eindelijk een eigen kaartendeck. You name it! Dit kunnen we zeker verzorgen.

Maar ook buiten design om zoals: Branding fotografie. Teksten. Webonderhoud.

Uiteraard kan ik hierin helemaal met je meedenken. Wanneer ik iets niet zelf aanbied duik ik in mijn netwerk voor je om opzoek te gaan naar een juiste match. Zoals met tekstschrijvers, webbouwers of VA's.

Let's connect

PLAN EEN KENNISMAKING IN

Ga naar de inhoud